Manifeste affirmant le caractère un et divers de la langue d'Oc

Quoted post

Maria Joana Verny

#106

2012-09-06 10:41

Ten ! "Realista" es desvelat ! Enfin ! e repren son espòrt favorit : passar son temps sus los forums de tota mena amb sa vertat infusa, sas certesas tancadas, que l'an fach passar dins una vida ja longa, del PNO al Felibritge puèi a una oposicion al dich Felibritge, puèi... qual sap de que serà l'avenidor. Coma per lo couleitieu Prouvènço, poiriai donar de citacions de las agarridas d'Ives Gorgaud contra la tèrra entièra o quasi... Ai d'archius...
Per completar lo retrach, podèm dire qu'es estat titulari del CAPES d'occitan e li podèm demandar, a el, lo donaire de leiçons universal, quin es lo bilanç de son trabalh professional : quantes escolans ?
Domatge. Ives Gorgaud es un òme de granda, d'immensa cultura, que fai un trabalh enòrme dins son canton e que, se passava pas sa vida a jogar lo zorro, poiria portar fòrt al trabalh d'espandiment de nòstra lenga e de nòstra cultura...
Solament, lo trabalh militant, collèga, demanda d'abòrd de se fretar al collectiu (sens jòc de mots : imagini l'efièch qu'a pogut te faire, del temps que fricotavas amb eles (cf : http://www.dailymotion.com/video/xa2mtn_diversite-des-langues-d-oc-4-www-cr_lifestyle) lo gorg (sens jòçc de mots) d'ignorància e de bestiesa de bona part de sos dirigents...
Bon, Joan Frederic, aquel messatge es un messatge d'umor. Se lo vòls levar d'aquel forum, fai-o, dins l'interès de çò que fasèm. E prepausi tanben que se leve d'aqui totes aqueles comentaris independentistas que pòrtan RES a la peticion qu'avèm abrivada.
Los independentistas o politics de tota obediéncia, an lo drech a sas opinions (ai las mias tanben que tot lo mond coneis) mas es pas lo luòc sus aquel forum. Crear una peticion es aisit coma tot. Se n'i a que ne vòlon crear una per l'independéncia d'Occitània o per un soviet occitan, los regarda : qu'o fagan, e comptarem amb amusament lo resson de sas idèas. Mas pas aqui, vos en pregui : aqui, defendèm çò que nos es comun : una lenga que vòl viure !

Réponses

Ive Gourgaud

#111 Re:

2012-09-06 17:30:17

 

Madame Verny a des archives... elles doivent être explosives, je tremble !

Moi je n'ai presque rien sur toi: juste une missive à toi adressée au journal Prouvènço d'aro: j'y avais critiqué une anthologie occitaniste, et tu t'étais étonnée qu'un journal "sérieux" ait laissé passer un tel article: bref, tu demandais la censure...

Comme ici, tu demandes la censure des séparatistes: en voilà, une démocrate qui supporte toutes les interventions, pourvu qu'elles aillent dans son sens.

Tu te dis communiste: tu n'es qu'une stalinienne dans l'âme, et si tu avais le pouvoir, ce ne serait pas que dans l'âme!

Tu dis avoir écrit "un messatge d'umor", et j'ai cru que tu disais "un message d'humour"; mais après une seconde de réflexion, j'ai compris que c'était "un message d'humeur". Beautés de la langue occitane...

Ceci dit, sérieux, j'apprécie beaucoup que tu me fasses ici de la publicité, surtout celle de ma "grande, immense culture" ???

Je n'ai pas plus de "culture" que toi, sinon ça se saurait. Quant à jouer les Zorro, c'est vrai que j'aimais bien me déguiser en Zorro quand j'étais petit garçon, il faudra que je creuse ça. Pour le reste, disons que j'ai des convictions (toi aussi), que j'aime bien aller au bout de certaines logiques (la fréquentation d'auteurs comme Sade, mais oui!) et que je n'aime pas les fascistes même déguisés en Heilibert.

Tout cela étant, pour ce débat, totalement inintéressant!

Ive Gourgaud

#112 Re:

2012-09-06 18:16:43

#106: Maria Joana Verny -

Au fait, chère Marie-jeanne, j'ai comme un doute: quelle est la langue que vous employez dans ce message ? je crois me souvenir que vous êtes originaire du Cantal: est-ce la langue du Cantal que vous écrivez ici ?

Vous êtes installée à Montpellier: est-ce l'occitan de Montpellier que vous employez ici ?

Je crois bien que ce n'est ni l'un ni l'autre: ne serait-ce pas plutôt ce que JF Brun dénonce (avec raison) comme un des fléaux de l'occitanisme: cette langue prétenduement "standard", cet occitan de pacotille que vous voulez imposer à toute l'Occitanie?

Mais alors, que va faire JF Brun ? Peut-il accepter une signature d'une partisane de la langue artificielle qu'il dénonce ?

Vite, fins limiers d'Occitland Yard, donnez-nous la solution à cette énigme !