Non à la taxe kilométrique-Neen aan de kilometerheffing-

Quoted post


Visiteur

#15345

2014-02-09 23:37

Ik heb de indruk dat deze petitie ( waar ik volledig achtersta ) een petitie is vanuit louter franstalige middens. Bijna alle teksten hier worden eerst in het frans voorgesteld en dan pas, in een summiere vertaling , in het nederlands. Sommige teksten ( vooral ivm de besluitvorming ) worden zelfs niet eens in het nederlands aangeboden. Sorry, maar dit kan dus niet in een land waar méér dan 60 % van de bevolking leeft in het nederlandstalig gedeelte. Indien de Franstaligen steun willen krijgen van de Nederlandstaligen in om het even welke discussie , dan moeten ze wel een volwaardige tweetalige campagne voeren. Per slot van rekening willen de Vlamingen in hun land steeds minder gedomineerd worden door een franstalige minderheid.

Réponses


Visiteur

#15392 Re: #15345

2014-02-10 00:08:32

 

In een zaak waarin wij allen solidair zouden moeten zijn, zaai jij nog wat tweedracht. Het taalgebruik doet hier niets terzake.

Zo dien je alleen maar de verdeel en heers politiek.

Ik ben ook Vlaming en heb mijn commentaar in het nederlands geschreven en zo is deze ook verschenen.

Het enige wat ik uit de commentaren statistisch kan opmaken is dat Vlamingen blijkbaar minder strijdvaardig, of beter,

mondig zijn (tel het aantal nederlandstalige commentaren maar...).