Non à la taxe kilométrique-Neen aan de kilometerheffing-


Visiteur

/ #18275

2014-02-10 12:19

Degoutant gewoon, mensen die moeten opstaan om 3uur zoals ik die geen andere keuze hebben dan de wagen te nemen die elke dag 160km heen en weer rijden om te gaan werken worden hierdoor beboet! Ik kan evengoed als dit erdoor komt mij laten ontslaan en op de kap van t'ocmw of van den dop leven!!!!
Ik betaal jaarlijks bij voor belastingen om deze regering zijn incompetentie te financieren, een werkloze (met alle respect voor de mensen die buiten hun wil, en dit door de crisis gevoed door onze politici die geen enkele competentie heeft om te regeren, hun job verliezen door al de faillissementen en hoge bijdragen die men aan de werkevers aanrekend) trekt ieder jaar terug van de belastingen terwijl werkende mensen GEPLUIMD EN UITGEMOLKEN WORDEN OMDAT ZE NOG DE MOED HEBBEN OM TE GAAN WERKEN IN DIT KLOTELAND!!!

Wie deze regel uitgedacht heeft zouden ze het peloton moeten geven.
Politici voeden het onenigheid van dit land NIET DE BEVOLKING!
WORDT WAKKER BELGEN HOE LANG GAAN WE DIT NOG PIKKEN?!

Deze politici weten niet hoe het is om te moeten rekenen om hun kosten te betalen die iedere maand stijgen!
Wij verdienen geen 5000€ / maand of krijgen geen 650.000€ per jaar voor onze jobs!!!!


C'est dégeulasse, les gens qui se levent a 3h pour aller bosser n'ont pas d'autres options que leur vehicule!
Autant me faire virer de mon boulot et vivre grace au cpas ou au chomage! Je me leve a 2h du matin pour aller travailler a 3h! Quel transports en commun me deposeras pres de mon travail? Qui est situé a 80km de mon domicile 160km aller retour!!!!
Autant rester á la maison au lieu de travailler et financer les incapables qui gouvernent ce pays grace aux impots!
Je paye toutes les années aux impots une personne sans emploi se voit reverser des contributions alors pourquoi me crever?!?
(Sans manque de respect aux gens qui perdent leurs emplois a cause de la crise generée par l'incompetence de nos politiciens!)
LES GENS SE FONT PLUMER COMME DE LA VOLAILE AU PLUS ON TRAVAILLE AU PLUS ON PAYE DANS CE PAYS DE MERDE!!!!

La personne qui a ue l'idee de cette initiative merite le PELOTON!!!!

La politique nourrit les tensions entre la population, pas la population en elle meme!!!

REVEILLEZ VOUS BELGES!!! COMBIEN DE TEMPS ALLONS NOUS ENCAISSER SANS BRONCHER?!?

Les politiciens ne savent pas ce que c'est de devoir arrondir les fins de mois!!
Nous ne gagnons pas 5000€ par mois ou 650000€ par ans pour notre travail!!!

TROP C'EST TROP!!!!