Non à la taxe kilométrique-Neen aan de kilometerheffing-

Pascal

/ #13950 Kilometerrijden is ZINLOOS omdat het OPENBAAR VERVOER TEKORT SCHIET

2014-02-09 19:22

Als ik naar Brussel moet, kan ik niet zonder auto: het Openbaar Vervoer rijdt VEEL TE BEPERKTE UREN vanuit andere steden.
Ik woon in Tongeren en RIJ MEER DAN TWEE UUR met de TREIN om 80 km verder in Brussel aan te komen!
Komaan, zeg!
Het openbaar vervoer is gewoon te duur en ONTOEREIKEND!
Er zijn niet genoeg verbindingen tussen steden door kostenbesparingen en te weinig ritten per uur, enz.
Er zijn onvoldoende treinen en zowel zij als busdiensten moeten eigenlijk 24/24 uur en minstens 6/7 dagen beschikbaar zijn!
Hoe kan men gaan werken op afgelegen industrieterreinen? Of als men Nachtdiensten heeft?
Of als men moet overwerken? Ik als Werknemer moet flexibel zijn, maar het OV wordt integendeel nog slechter??
Dat men eerst eens een HAALBAAR PLAN VOORSTELT zodat mensen NIET VERPLICHT ZIJN OM DE VERVUILENDE AUTO OP FOSSIELE BRANDSTOFFEN TE TE GEBRUIKEN!!
Ofwel zou men ook eens ERNSTIG MOETEN INZETTEN OP ALTERNATIEVE BRANDSTOFFEN en ELECTRISCHE AUTO'S.
Stop de gijzeling door de Oliemaatschappijen!
De resterende Olie en de nieuwe "wondermiddelen" van Fracking en Schalie-olie zijn eigenlijk nodig voor de miljarden tonnen aan Plastics en Olie-derivaten die we nodig hebben voor onze kleinkinderen.
Laat ze dienen voor de toekomst IPV nu het millieu ermee te vervuilen...